Przez admin9291 / 16/06/2025 Edycja pozycji WNIOSEK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU FUNDUSZ MŁODZIEŻOWY - KONKURS FUNDUSZ MŁODZIEŻOWY 2024 – PRIORYTET 1. - ŚCIEŻKA 2KONKURS REALIZOWANY JEST PRZEZ FUNDACJĘ "ŚWIETLICA ROZWOJU MIND-BODY-SOUL", DOFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW RZĄDOWEGO PROGRAMU FUNDUSZ MŁODZIEŻOWY EDYCJA 2025.Rodzaj grupy(wymagane)Formalna organizacja młodzieżowaGrupa nieformalna (min. 3 osoby)DANE PATRONADane podmiotu, ubiegającego się o dofinansowanie w ramach grantu w imieniu organizacji młodzieżowej, zgodne z adresem widniejącym w KRS, lub ewidencji stowarzyszeń zwykłych.Email organizacji patronackiej(wymagane) Nazwa organizacji patronackiej(wymagane)W jakim rejestrze figuruje organizacja(wymagane)KRSEwidencja stowarzyszeń zwykłychInnyInny rejestr(wymagane)Numer KRS / nr ewidencji stowarzyszeń zwykłych / inne(wymagane)Numer NIP organizacji(wymagane)Adres siedziby organizacji patronackiej(wymagane) Ulica Dodatkowy wiersz adresu Miasto Województwo / Powiat / Gmina Kod pocztowy Opis doświadczenia organizacji patronackiej(wymagane)Proszę o opisanie doświadczenia organizacji w realizacji działań skierowanych do młodzieży z ostatnich dwóch lat. (maks. 1000 znaków) <p class="" data-start="136" data-end="684">Fundacja Z Innej Bajki od 2020 roku realizuje działania wspierające dzieci i młodzież, szczególnie neuroróżnorodną, w zakresie edukacji, zdrowia psychicznego i rozwoju społeczno-emocjonalnego. W ostatnich dwóch latach przeprowadziła m.in. warsztaty „Moc Ciszy”, „Godzina na Siebie”, cykle „Emocje – powiedz, co czujesz” oraz program „Co (po)wiesz o sobie?”. Prowadzi coroczne Konferencje Świadomej Edukacji, poświęcone m.in. przeciwdziałaniu przemocy rówieśniczej i neuroróżnorodności. W ramach „Rozmów w spektrum” organizuje działania edukacyjne z okazji miesiąca świadomości autyzmu, od 2024 r. poszerzone o ADHD. Fundacja aktywizuje młodzież do działań rzeczniczych i wspiera ją w tworzeniu środowisk opartych na akceptacji i relacjach. Prowadzi również warsztaty w szkołach powiatu świdnickiego i działania terenowe, rozwijające kompetencje społeczne młodych ludzi. Fundacja aktywizuje młodzież do działań rzeczniczych i wspiera ją w budowaniu zaangażowania społecznego.</p> Osoba upoważniona do kontaktuProszę wpisać dane osoby upoważnionej do reprezentowania organizacji patronackiej w sprawie projektu.Imię i nazwisko(wymagane) Imię Nazwisko Email(wymagane) Telefon(wymagane)Dane organizacji młodzieżowejProszę o podanie danych dotyczących organizacji, którą reprezentuje organizacja patronacka potrzeby tego konkursu.Rodzaj organizacji(wymagane)Samorząd uczniowskiSamorząd studenckiSamorząd doktorantówUczelnia organizacja studencka (organizacja młodzieżowa)Organizacja doktorantów (organizacja młodzieżowa)Nazwa organizacji młodzieżowej(wymagane)Strona internetowa organizacji młodzieżowejE-mail organizacji młodzieżowej(wymagane) Numer telefonu osoby reprezentującej organizację młodzieżową do kontaktu w sprawie projektu(wymagane)Adres siedziby organizacji młodzieżowej(wymagane) Ulica Dodatkowy wiersz adresu Miasto Województwo / Powiat / Gmina Kod pocztowy Dane grupy nieformalnejProszę o podanie danych dotyczących grupy nieformalnej, którą reprezentuje organizacja patronacka potrzeby tego konkursu.Nazwa grupy nieformalnej(wymagane)Imię i nazwisko lidera grupy(wymagane) Imię Nazwisko E-mail lidera grupy(wymagane) Numer telefonu lidera grupy(wymagane)Adres korespondencyjny grupy nieformalnej(wymagane) Ulica Dodatkowy wiersz adresu Miasto Województwo / Powiat / Gmina Kod pocztowy Informacja o projekcieUwaga! Ta sekcja jest bardzo ważna. Na podstawie Waszych odpowiedzi Komisja Konkursowa dokona oceny wniosków. Skupcie się bardzo uważanie, bierzcie udział w naszych szkoleniach, w razie potrzeby służymy Wam pomocą na każdym etapie przygotowywania wniosku. Zapraszamy na konsultacje indywidualne.Nazwa projektu(wymagane)Streszczenie projektu (maks. 1500 znaków)*(wymagane)Proszę opisać krótko: cele, odbiorców i główne działania. <p class="" data-start="113" data-end="648"><strong data-start="113" data-end="217">Projekt „TUS dla życia – rozwój kompetencji społecznych i samodzielności młodzieży neuroróżnorodnej”</strong> to inicjatywa samorządu uczniowskiego, której celem jest aktywizacja społeczna młodzieży z Dolnego Śląska, w szczególności osób neuroróżnorodnych (w spektrum autyzmu, z ADHD, zaburzeniami komunikacji i funkcjonowania społecznego). Projekt koncentruje się na rozwijaniu kompetencji społecznych, emocjonalnych oraz samodzielności młodych uczestników, poprzez działania praktyczne, prowadzone w bezpiecznym i akceptującym środowisku.</p> <p class="" data-start="650" data-end="1160">W ramach projektu zaplanowano dwa uzupełniające się moduły:<br data-start="709" data-end="712" />(1) <strong data-start="716" data-end="743">TUS gabinetowo-terenowy</strong> – cykl zajęć w przestrzeni gabinetowej i miejskiej, rozwijających umiejętności komunikacyjne, współpracy, rozwiązywania konfliktów i samoregulacji emocji,<br data-start="898" data-end="901" />(2) <strong data-start="905" data-end="947">Leśny Trening Umiejętności Społecznych</strong> – warsztaty terenowe w naturze, uczące samodzielności, orientacji w terenie, współpracy i zaradności życiowej poprzez działania praktyczne (np. budowanie szałasów, przygotowywanie posiłków, aktywności zespołowe).</p> <p class="" data-start="1162" data-end="1571">Projekt będzie realizowany we współpracy z Fundacją Z Innej Bajki jako Patronem. Członkowie samorządu uczniowskiego będą zaangażowani w organizację, promocję i dokumentację działań, zdobywając doświadczenie i wzmacniając swoją pozycję w środowisku szkolnym. Minimum 20 uczestników projektu rozwinie swoje kompetencje społeczne, co przyczyni się do ich większej aktywności i integracji w lokalnej społeczności.</p> Uzasadnienie potrzeby realizacji projektu (maks. 2000 znaków)*(wymagane)Proszę wskazać potrzeby na które ma odpowiadać projekt. Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź nasz podręcznik dostępny na stronie minigranty.org.pl <p class="" data-start="161" data-end="693">Młodzież neuroróżnorodna – w tym osoby z autyzmem, ADHD oraz trudnościami komunikacyjnymi i emocjonalnymi – często doświadcza wykluczenia, braku akceptacji i trudności w funkcjonowaniu społecznym, zarówno w środowisku szkolnym, jak i lokalnym. Wiele z tych osób nie uczestniczy aktywnie w życiu społecznym z powodu deficytów w zakresie komunikacji, budowania relacji i współpracy w grupie. Brakuje im także przestrzeni do bezpiecznego rozwijania tych kompetencji w sposób naturalny, bez oceniania i presji dopasowywania się do norm.</p> <p class="" data-start="695" data-end="1108">Z obserwacji samorządu uczniowskiego i rozmów z uczniami wynika, że neuroróżnorodna młodzież potrzebuje wsparcia w budowaniu relacji rówieśniczych, nabywaniu umiejętności samoregulacji, rozwiązywaniu konfliktów i zwiększaniu samodzielności. Jednocześnie istnieje ogromna potrzeba działań integracyjnych, które odbywają się poza typowym kontekstem edukacyjnym, z poszanowaniem różnorodnych sposobów funkcjonowania.</p> <p class="" data-start="1110" data-end="1202">Projekt „TUS dla życia” odpowiada na te potrzeby poprzez realizację dwóch modułów działań:</p> <ul data-start="1203" data-end="1546"> <li class="" data-start="1203" data-end="1369"> <p class="" data-start="1205" data-end="1369"><strong data-start="1205" data-end="1232">TUS gabinetowo-terenowy</strong>, który pozwala uczestnikom w sposób bezpieczny i wspierający ćwiczyć umiejętności społeczne w znanych i realnych sytuacjach życiowych,</p> </li> <li class="" data-start="1370" data-end="1546"> <p class="" data-start="1372" data-end="1546"><strong data-start="1372" data-end="1414">Leśny Trening Umiejętności Społecznych</strong>, który przenosi działania w środowisko naturalne, sprzyjające pracy nad samodzielnością, współdziałaniem i odpornością emocjonalną.</p> </li> </ul> <p class="" data-start="1548" data-end="1942">Oba moduły są odpowiedzią na wskazania zawarte w raportach Fundacji JiM (2020) oraz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (2022), które podkreślają pilną potrzebę rozwijania kompetencji społecznych u młodzieży z ASD i innymi zaburzeniami neurorozwojowymi. Projekt umożliwia neuroróżnorodnej młodzieży realne uczestnictwo w działaniach społecznych oraz budowanie pozytywnej tożsamości wśród rówieśników.</p> <div id="ag-1746783167758"></div> Ile osób weźmie udział w projekcie?(wymagane)Ilu wolontariuszy weźmie udział w projekcie?(wymagane)Opis planowanych działań (maks. 5000 znaków)(wymagane)Proszę opisać w punktach w kolejności chronologicznej planowane działania. Należy uwzględnić wszystkie etapy projektu, w tym: przygotowanie, rekrutacja uczestników, promocja, realizacja i podsumowanie projektu. Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź w naszym podręczniku na stronie www.minigranty.org.pl <h3 class="" data-start="265" data-end="314"><strong data-start="269" data-end="314">1. Przygotowanie projektu (czerwiec 2025)</strong></h3> <ul data-start="315" data-end="851"> <li class="" data-start="315" data-end="459"> <p class="" data-start="317" data-end="459">Spotkanie członków samorządu uczniowskiego z koordynatorem i Patronem (Fundacja Z Innej Bajki) w celu podziału zadań i omówienia harmonogramu.</p> </li> <li class="" data-start="460" data-end="555"> <p class="" data-start="462" data-end="555">Opracowanie materiałów informacyjnych (plakaty, posty informacyjne, formularze zgłoszeniowe).</p> </li> <li class="" data-start="556" data-end="679"> <p class="" data-start="558" data-end="679">Ustalenie lokalizacji zajęć (gabinet, tereny zielone, leśne) oraz rezerwacja niezbędnej infrastruktury (sale, transport).</p> </li> <li class="" data-start="680" data-end="741"> <p class="" data-start="682" data-end="741">Opracowanie regulaminu uczestnictwa</p> </li> </ul> <h3 class="" data-start="853" data-end="925"><strong data-start="857" data-end="925">2. Rekrutacja uczestników (1-15 czerwca 2025)</strong></h3> <ul data-start="926" data-end="1416"> <li class="" data-start="926" data-end="1025"> <p class="" data-start="928" data-end="1025">Przeprowadzenie rekrutacji wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych z Dolnego Śląska.</p> </li> <li class="" data-start="1026" data-end="1099"> <p class="" data-start="1028" data-end="1099">Zbieranie zgłoszeń przez formularz online oraz bezpośrednio w szkołach.</p> </li> <li class="" data-start="1100" data-end="1254"> <p class="" data-start="1102" data-end="1254">Informacja o rekrutacji publikowana na stronie www i mediach społecznościowych Fundacji oraz przekazywana przez członków samorządu (marketing szeptany).</p> </li> <li class="" data-start="1255" data-end="1416"> <p class="" data-start="1257" data-end="1416">Wybór uczestników zgodnie z zasadą różnorodności i inkluzyjności; preferowane osoby z orzeczeniami lub opiniami o zaburzeniach rozwoju społeczno-emocjonalnego.</p> </li> </ul> <h3 class="" data-start="1418" data-end="1486"><strong data-start="1422" data-end="1486">3. Promocja projektu (równolegle z rekrutacją i działaniami)</strong></h3> <ul data-start="1487" data-end="1748"> <li class="" data-start="1487" data-end="1578"> <p class="" data-start="1489" data-end="1578">Bieżąca promocja działań w social mediach Fundacji i szkoły (relacje, posty, zapowiedzi).</p> </li> <li class="" data-start="1579" data-end="1626"> <p class="" data-start="1581" data-end="1626">Aktualizacje na stronie internetowej Patrona.</p> </li> <li class="" data-start="1627" data-end="1748"> <p class="" data-start="1629" data-end="1748">Bezpośrednie informowanie środowiska szkolnego (uczniów, rodziców, nauczycieli) przez członków samorządu uczniowskiego.</p> </li> </ul> <h3 class="" data-start="1750" data-end="1819"><strong data-start="1754" data-end="1819">4. Realizacja działań merytorycznych (czerwiec– 15 października 2025)</strong></h3> <h4 class="" data-start="1821" data-end="1898"><strong data-start="1826" data-end="1898">Moduł 1: TUS Gabinetowo-Terenowy (lipiec – wrzesień)</strong></h4> <ul data-start="1899" data-end="2324"> <li class="" data-start="1899" data-end="2104"> <p class="" data-start="1901" data-end="2104">Zajęcia realizowane w formie połączonej: łączące pracę w przestrzeni gabinetowej (trening umiejętności społecznych) z aktywnościami w przestrzeni miejskiej i terenowej (parki, sklepy, środki transportu).</p> </li> <li class="" data-start="2105" data-end="2214"> <p class="" data-start="2107" data-end="2214">Tematyka: komunikacja, współpraca, rozwiązywanie konfliktów, samoregulacja emocji, funkcjonowanie w grupie.</p> </li> <li class="" data-start="2215" data-end="2324"> <p class="" data-start="2217" data-end="2324">Prowadzenie zajęć przez doświadczonych trenerów, przy udziale uczniów – członków samorządu jako asystentów.</p> </li> </ul> <h4 class="" data-start="2326" data-end="2428"><strong data-start="2331" data-end="2428">Moduł 2: Leśny Trening Umiejętności Społecznych (sierpień – wrzesień)</strong></h4> <ul data-start="2429" data-end="2871"> <li class="" data-start="2429" data-end="2502"> <p class="" data-start="2431" data-end="2502">Warsztaty odbywające się w środowisku naturalnym (lasy pod Wrocławiem).</p> </li> <li class="" data-start="2503" data-end="2636"> <p class="" data-start="2505" data-end="2636">Tematyka: samodzielność, orientacja w terenie, budowanie relacji, gotowanie polowe, współpraca zespołowa, akceptacja różnorodności.</p> </li> <li class="" data-start="2637" data-end="2773"> <p class="" data-start="2639" data-end="2773">Zajęcia będą oparte na doświadczaniu i praktycznych zadaniach (budowanie szałasów, praca w grupach, rozwiązywanie realnych problemów).</p> </li> <li class="" data-start="2774" data-end="2871"> <p class="" data-start="2776" data-end="2871">Działania prowadzone przez kadrę Fundacji z udziałem młodych liderów z samorządu uczniowskiego.</p> </li> </ul> <h3 class="" data-start="2873" data-end="2962"><strong data-start="2877" data-end="2962">5. Podsumowanie i upowszechnienie rezultatów (koniec września – październik 2025)</strong></h3> <ul data-start="2963" data-end="3459"> <li class="" data-start="3109" data-end="3221"> <p class="" data-start="3111" data-end="3221">Publikacja relacji końcowej i galerii zdjęć na stronie internetowej Fundacji oraz w mediach społecznościowych.</p> </li> <li class="" data-start="3222" data-end="3343"> <p class="" data-start="3224" data-end="3343">Przygotowanie sprawozdania merytorycznego i dokumentacji (listy obecności, dokumentacja zdjęciowa).</p> </li> </ul> <div id="ag-1746783167780"></div> <div id="ag-1746787545124"></div> W jaki sposób projekt wpłynie na rozwój organizacji młodzieżowej (maks. 1500 znaków)(wymagane)Czy organizacja przewiduje kontynuację działań przewidzianych w projekcie po zakończeniu jego trwania? <p class="" data-start="190" data-end="718">Realizacja projektu „TUS dla życia” znacząco wzmocni kompetencje organizacyjne, społeczne i liderskie samorządu uczniowskiego, który pełni rolę inicjatora i współrealizatora działań. Udział w projekcie pozwoli członkom samorządu zdobyć praktyczne doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu działań społecznych, współpracy z instytucjami, promocji wydarzeń oraz dokumentowaniu rezultatów. Rozwiną także umiejętności pracy zespołowej, komunikacji i zarządzania zadaniami — kluczowe w dalszej działalności społecznej i obywatelskiej.</p> <p class="" data-start="720" data-end="1102">Dzięki współpracy z Fundacją Z Innej Bajki, młodzież zyska dostęp do wsparcia merytorycznego, narzędzi edukacyjnych oraz dobrych praktyk w zakresie działań integracyjnych i inkluzyjnych. Projekt pozwoli również samorządowi na zbudowanie trwałych relacji z młodzieżą neuroróżnorodną i ich rodzinami, a także z lokalnymi partnerami (np. szkołami, instytucjami kultury czy poradniami).</p> <p class="" data-start="1104" data-end="1447">Po zakończeniu projektu planujemy kontynuację działań w formie regularnych spotkań integracyjnych, warsztatów, kampanii społecznych i współpracy z fundacją przy kolejnych projektach młodzieżowych. Projekt stanie się fundamentem długofalowej strategii samorządu na rzecz budowania szkoły otwartej, różnorodnej i wspierającej wszystkich uczniów.</p> Obszary priorytetowe dla ścieżki 2Proszę wskazać obszary, w których mieści się tematyk projektu. WAŻNE! Można wskazać więcej niż jeden obszar, jednak wybór musi być uzasadniony w Pytaniu nr 2. Za merytoryczne uzasadnienie każdego obszaru projekt otrzymuje dodatkowe punkty. Można także wskazać "żadne z powyższych". Zaangażowanie jednostek samorządu terytorialnego – w projekcie przewidziano aktywny udział jednostek samorządu terytorialnego w celu wypracowania, przetestowania lub wdrożenia trwałych i innowacyjnych mechanizmów współpracy z samorządami uczniowskimi, studenckimi lub doktoranckimi. (5 punkty) Realizacja działań edukacyjnych dla koordynatorów samorządów, koordynatorów młodzieżowych rad – projekt obejmuje organizację szkoleń, kursów lub programów podnoszących kompetencje co najmniej dwóch osób pełniących funkcje koordynatorów samorządów uczniowskich, studenckich lub doktoranckich, w tym również osób wspierających ich funkcjonowanie. Po realizacji projektu wnioskodawca zobowiązany jest do przedłożenia kart szkoleń uczestników, zawierających oświadczenia potwierdzające odbycie kursu, lub list obecności potwierdzających uczestnictwo w programie kształcenia/kursu. (8 punkty) Wzmocnienie samorządów uczniowskich i studenckich poprzez realne wsparcie – projekt zakłada działania, w wyniku których samorządy uczniowskie i studenckie uzyskają konkretne wsparcie instytucjonalne, szkoleniowe lub doradcze, umożliwiające im efektywniejsze działanie w środowisku szkolnym lub akademickim. Po realizacji projektu wnioskodawca zobowiązany jest do przedłożenia kart szkoleń uczestników, zawierających oświadczenia potwierdzające odbycie kursu, lub list obecności potwierdzających uczestnictwo w programie kształcenia/kursu. (5 punkty) Systemowe wdrażanie wolontariatu w samorządach – projekt przewiduje inicjatywy, które prowadzą do wdrożenia i upowszechnienia rozwiązań w zakresie wolontariatu na poziomie samorządów uczniowskich lub studenckich, w tym udokumentowanej aktywności minimum dwóch wolontariuszy na podstawie zawartych porozumień oraz prowadzonej ewidencji. (2 punkty) Uzasadnienie wskazania obszarów priorytetowych (maks. 2000 znaków)(wymagane)Prosimy uzasadnić, w jaki sposób planowane działania mieszczą się we wskazanych wyższej obszarach. WAŻNE! Każdy zaznaczony wyżej obszar priorytetowy musi zostać uzasadniony. W przypadku wskazania "Żadne z powyższych" prosimy poniżej wpisać "nie dotyczy"<p class="" data-start="73" data-end="647">Projekt „TUS dla życia – rozwój kompetencji społecznych i samodzielności młodzieży neuroróżnorodnej” jest inicjatywą samorządu uczniowskiego, która w sposób bezpośredni przyczynia się do jego wzmocnienia jako aktywnego i kompetentnego podmiotu w społeczności szkolnej. Członkowie samorządu będą zaangażowani w realizację projektu na każdym etapie – od przygotowania, poprzez rekrutację i promocję, aż po współorganizację zajęć i dokumentację efektów. To doświadczenie będzie stanowiło realne wsparcie instytucjonalne i organizacyjne, wzmacniające pozycję samorządu w szkole.</p> <p class="" data-start="649" data-end="1091">W ramach projektu zaplanowano również komponent szkoleniowy – członkowie samorządu wezmą udział w warsztatach przygotowujących do pełnienia funkcji organizacyjnych i wspierających działania na rzecz neuroróżnorodnych rówieśników. Szkolenia będą prowadzone przez specjalistów Fundacji Z Innej Bajki i obejmą m.in. komunikację inkluzyjną, planowanie działań społecznych, zarządzanie wydarzeniami oraz budowanie relacji w zróżnicowanych grupach.</p> <p class="" data-start="1093" data-end="1505">Projekt daje samorządowi możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w realizacji inicjatywy społecznej, pozyskania zewnętrznych środków finansowych, współpracy z organizacją pozarządową oraz dokumentowania działań zgodnie z wymaganiami grantodawcy. Po zakończeniu projektu złożone zostaną karty uczestnictwa i listy obecności potwierdzające udział członków samorządu w działaniach edukacyjnych i projektowych.</p> <p class="" data-start="1507" data-end="1731">Dzięki tym doświadczeniom samorząd uzyska trwałe kompetencje, które przełożą się na jego dalszą aktywność i skuteczność w reprezentowaniu interesów uczniów oraz inicjowaniu działań społecznych w szkole i środowisku lokalnym.</p> Rezultaty projektu (maks. 3000 znaków)(wymagane)Należy w punktach opisać planowane rezultaty projektu. Jakie będą materialne i niematerialne efekty projektu. Opis powinien zawierać nazwę rezultatu i sposób jego weryfikacji. Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź w naszym podręczniku na stronie www.minigranty.org.pl <p class="" data-start="173" data-end="545">Projekt „TUS dla życia” jest inicjatywą samorządu uczniowskiego, która stanowi bezpośrednią odpowiedź na potrzebę wzmocnienia roli i efektywności samorządu w naszej szkole. Działania projektowe zakładają zaangażowanie członków samorządu w każdy etap realizacji – od planowania i organizacji, przez promocję, aż po prowadzenie wybranych działań i dokumentowanie rezultatów.</p> <p class="" data-start="547" data-end="1019">W ramach projektu zaplanowano dla członków samorządu szkolenia wewnętrzne prowadzone przez specjalistów z Fundacji Z Innej Bajki, obejmujące takie obszary jak: organizacja wydarzeń społecznych, komunikacja inkluzyjna, planowanie projektów młodzieżowych oraz współpraca z otoczeniem szkoły. Szkolenia te wzmocnią kompetencje liderskie, organizacyjne i społeczne młodych osób, dzięki czemu samorząd będzie mógł efektywniej pełnić swoją rolę w środowisku szkolnym i lokalnym.</p> <p class="" data-start="1021" data-end="1478">Udział w projekcie umożliwi samorządowi zdobycie doświadczenia we współpracy z organizacją pozarządową, a także w realizacji projektu z wykorzystaniem środków zewnętrznych – co w perspektywie długoterminowej zwiększy jego niezależność, inicjatywność i zdolność do realizacji kolejnych działań społecznych. Projekt przyczyni się do budowania trwałych kompetencji organizacyjnych wśród młodzieży oraz umocni pozycję samorządu jako ważnego aktora życia szkoły.</p> <p class="" data-start="1480" data-end="1643">Po zakończeniu projektu przedłożone zostaną listy obecności dokumentujące udział członków samorządu w działaniach edukacyjnych i projektowych.</p> Rezultat: przeprowadzenie 2 różnego rodzaju TUSów. Weryfikacja: listy obecności, dokumentacja zdjęciowa 1. TUS gabinetowo-terenowy – wspieranie rozwoju społecznego dzieci i młodzieży neuroróżnorodnej Rezultalt: 25 uczestników zwiększy swoją zdolność do nawiązywania i utrzymywania relacji społecznych, poprawią umiejętność komunikacji i współpracy w grupie, co przyczyni się do ich lepszej integracji w środowisku szkolnym i lokalnym oraz zmniejszenia ryzyka izolacji społecznej. Weryfikacja: listy obecności, dokumentacja zdjęciowa) 2. Leśny Trening Umiejętności Społecznych (TUS) Rezultat: 25 uczestników rozwinie swoje kompetencje społeczne i zaradność życiową w naturze, samodzielność i umiejętność pracy zespołowej w oparciu o współdziałanie w środowisku naturalnym, co wzmocni ich poczucie spraw. Weryfikacja: listy obecności, dokumentacja zdjęciowa <div id="ag-1746783167828"></div> Wskaźniki projektu(wymagane)Wskaż konkretne wskaźniki, które pozwolą na ocenę stopnia realizacji celów projektu. Należy wpisać minimum 4 wskaźniki dodatkowe, adekwatne do planowanych działań i rezultatów projektu. W przypadku, gdy nie został wybrany żaden obszar priorytetowy, w odpowiednich polach należy wpisać wartość 0.Nazwa rezultatuPlanowany poziom osiągnięcia rezultatówSposób monitorowania rezultatów / źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika Dodaj Usuń Dodaj Usuń Dodaj UsuńOpis promocji w trakcie i upowszechniania rezultatów po zakończeniu projektu (maks. 2000 znaków)(wymagane)Opis powinien zawierać planowane działania i narzędzia komunikacji. Prosimy wskazać media tradycyjne i/lub internetowe, na których będą zamieszczone informacje o podejmowanych działaniach. Prosimy opisać planowane wydarzenia promocyjne, a także planowaną współpracę, podejmowanie w celach promocyjnych. <p class="" data-start="501" data-end="901">W trakcie realizacji projektu bieżące informacje, relacje z wydarzeń oraz zapowiedzi kolejnych działań będą publikowane na stronie internetowej Fundacji Z Innej Bajki (Patrona), która pełni rolę głównego kanału informacyjnego. Strona zawiera aktualności, galerię zdjęć, opisy działań projektowych oraz informacje dla uczestników. Zostanie tam również utworzona osobna podstrona dedykowana projektowi.</p> <p class="" data-start="903" data-end="1300">Równolegle wykorzystywane będą media społecznościowe Fundacji (Facebook, Instagram), gdzie regularnie będą pojawiać się posty, relacje, krótkie filmy dokumentujące przebieg projektu oraz wypowiedzi uczestników. Treści będą dostosowane do młodego odbiorcy, z naciskiem na pozytywne przykłady, budowanie społecznego zrozumienia dla neuroróżnorodności i zachęcanie do udziału w działaniach.</p> <p class="" data-start="1302" data-end="1612">Ważnym elementem promocji będzie także marketing szeptany – przekazywanie informacji o projekcie przez samych uczestników i członków samorządu uczniowskiego wśród rówieśników, rodzin, nauczycieli i znajomych. Dzięki temu projekt dotrze do osób potencjalnie zainteresowanych, ale niekoniecznie aktywnych online.</p> <p class="" data-start="1614" data-end="1976">Po zakończeniu projektu na stronie internetowej i w mediach społecznościowych opublikowana zostanie relacja podsumowująca z efektami działań oraz galeria zdjęć i materiałów wizualnych. Uczestnicy oraz społeczność szkolna zostaną zaproszeni do dzielenia się swoimi wrażeniami, co będzie stanowić formę upowszechniania rezultatów w sposób autentyczny i angażujący.</p> <div id="ag-1746783167844"></div> Budżet projektuWskażcie kwotę dofinansowania o którą chcecie się ubiegać. Pamiętajcie, aby dołączyć załącznik w systemie, a następnie przesłać jego podpisaną wersję wraz z wnioskiem. Kwota dofinansowania(wymagane)Proszę podać konkretną kwotę w PLN w przedziale od 6000 do 12000. Plik(wymagane)Prosimy o dołączenie wypełnionego pliku z budżetem. Pamiętajcie o tym, że budżet powinien być precyzyjny i zawierać informacje ilościowe i jakościowe w zakresie planowanych wydatków. Budżet musi zostać przygotowany na wzorze udostępnionym - Pobierz wzór.Maks. rozmiar pliku: 128 MB. Image_026.pdf Oświadczenie o zgodności(wymagane) Wszystkie dane podane we wniosku są prawdziwe oraz zgodnie z aktualnym stanem faktycznym i prawnymZakres terytorialny proponowanego zadania(wymagane) Działania zaplanowane w projekcie skierowane są wyłącznie do mieszkańców województwa dolnośląskiego, zgodnie z §10 regulaminu konkursu.RODO(wymagane) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przez Fundację Świetlica Rozwoju Mind-Body Soul z siedzibą we WrocławiuZgoda na publikację(wymagane) Wyrażam zgodę na upublicznienie nazwy organizacji przez Operatora konkursu z na stronie internetowej (www.minigranty.org.pl) w celu ogłoszenia wyników konkursu.Akceptacja regulaminu konkursu(wymagane) Zapoznałem/ -am się i akceptuję wszystkie zapisy Regulaminu konkursu grantowego.(wymagane) Organizacja patronacka zarejestrowana jest we właściwym rejestrze, od co najmniej 10 miesięcy, a jej statut zawiera postanowienia wskazujące, iż prowadzą działania skierowane do młodzieży i mogą udokumentować prowadzenie takiej działalności w sposób ciągły w okresie ostatnich dwóch lat poprzedzających ogłoszenie konkursu ofert zgodnie z §4 pkt. 2.Oświadczenie(wymagane) Projekt rozpocznie się nie wcześniej niż 01.06.2025 r. i zakończy się nie później niż 31.10.2025 r.Oświadczenie o dokonaniu weryfikacji(wymagane) Oświadczam, że jako przedstawiciel organizacji patronackiej dokonałem/am szczegółowej analizy i weryfikacji organizacji młodzieżowej, z którą planowana jest współpraca w ramach niniejszego konkursu. Potwierdzam, iż organizacja młodzieżowa spełnia wszystkie kryteria określone w Regulaminie konkursu grantowego.