PRZEDŁUŻENIE NABORU I ZMIANA REGULAMINU
Wprowadzono: 09.05.2025 r.
Informacja dotycząca konkursu grantowego „Decydujemy Razem: Minigranty Młodzieżowe dla Dolnego Śląska”
W odpowiedzi na liczne prośby zgłaszane drogą telefoniczną i mailową dotyczące wydłużenia terminu naboru, Operatorzy projektu „Decydujemy Razem: Minigranty Młodzieżowe dla Dolnego Śląska” podjęli decyzję o przedłużeniu terminu składania wniosków.
Nowy termin składania wniosków: do 18 maja 2025 r. do godziny 15:00.
Wyniki naboru zostaną opublikowane w ciągu 14 dni po zakończeniu terminu składania wniosków, na stronie internetowej: www.minigranty.org.pl/wyniki
Zmiana Regulaminu konkursu „Decydujemy Razem: Minigranty Młodzieżowe dla Dolnego Śląska”
Na podstawie § 32 Regulaminu konkursowego Operatorzy wprowadzają następujące zmiany:
§ 6 ust. 2 Regulaminu otrzymuje nowe brzmienie:
„Komplet podpisanych dokumentów należy skutecznie dostarczyć w terminie trwania naboru, tj. od 10 kwietnia do 18 maja 2025 roku, w jednej z dopuszczalnych form (…). Za skuteczne złożenie wniosku uznaje się jego doręczenie (w wersji papierowej lub elektronicznej) do Operatora najpóźniej w ostatnim dniu naboru, tj. do dnia 18 maja 2025 roku do godziny 15:00.”
§ 8 ust. 1 Regulaminu otrzymuje nowe brzmienie:
„Nabór będzie trwał w terminie od 10 kwietnia do 18 maja 2025 roku. Nabór zostanie ogłoszony na stronie internetowej projektu. Każda ścieżka posiadać będzie właściwy wzór wniosku.”
Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają bez zmian.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z zespołem Operatora za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej projektu lub poprzez e-mail na adres: minigranty@lewandowska.org.pl
—
Zmiana Regulaminu konkursu „Decydujemy Razem: Minigranty Młodzieżowe dla Dolnego Śląska”
Na podstawie § 32 Regulaminu konkursowego, Operatorzy projektu wprowadzają następującą zmianę:
§ 6 Regulaminu otrzymuje nowe brzmienie:
Rozdział IV — Ubieganie się o środki
§ 6. Sposób składania wniosków
Wnioskodawca ubiegający się o środki w ramach konkursu grantowego zobowiązany jest do wypełnienia formularza wniosku za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie internetowej projektu: www.minigranty.org.pl. Po jego wypełnieniu i przesłaniu za pomocą systemu, należy pobrać wygenerowany wniosek w formacie PDF wraz z załącznikiem, którym jest budżet projektu, wydrukować oba dokumenty, a następnie opatrzyć podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Patrona na każdej stronie zarówno formularza wniosku, jak i budżetu.
Komplet podpisanych dokumentów należy skutecznie dostarczyć w terminie trwania naboru, tj. od 10 kwietnia do 18 maja 2025 roku, w jednej z dopuszczalnych form:
w formie papierowej — osobiście do biura Operatora pod adresem: al. Armii Krajowej 6c/6, 50-541 Wrocław, w umówionym terminie, lub przesyłką nadaną za pośrednictwem Poczty Polskiej;
w formie elektronicznej — w przypadku posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu z wykorzystaniem profilu zaufanego, poprzez przesłanie podpisanego wniosku wraz z załącznikiem budżetowym na adres e-mail: minigranty@lewandowska.org.pl.
Za skuteczne złożenie wniosku uznaje się jego doręczenie (w wersji papierowej lub elektronicznej) do Operatora najpóźniej w ostatnim dniu naboru, tj. do dnia 18 maja 2025 roku do godziny 16:00.